natti-natti

Nämen så här sent ska jag ju inte vara uppe.

Jag har en ganska modig frisyr. Den ser väldigt olika ut beroende på om jag tittas på från höger eller vänster. Alfred, charmören, sa att jag var jättefin. Påminner honom om att hålla fast vid den sidan när han blir stor och tillsammans med någon han gillar mycket.

Jag är fiskeänka hela helgen och på något sätt faller rutinerna mer än vanligt när jag blir så här fri. Jag som tror att det är jag som är den ordningssamma. Men det är tydligen bara när det finns en som är ännu lite mindre ordningssam hemma.

Den här helgen ska bli en pysslig och plocklig helg är planen. Och lite avkoppling. I en lagom mix för jag gillar ju lagom och gott och blandat. Och gröna Anna-téet som jag fått av Daniel och Anna.

Natti-natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0