packning väntar

Idag måste det bli något kort för jag ska snart jaga på min man så att han slutför packningen inför morgondagen. Astrid Lindgren väntar på oss! Eller i alla fall hennes värld. Jag hoppas på en skön helg och sol men inte vansinnesgass - för då gissar jag att vi mest kommer längta till stranden. Ser fram emot stugboende i stor stuga, nio stycken i stuga för tolv. Det är en förfärligt snäll farmor/svärmor som inbjuder till detta. Tack!

Nu börjar jakten på den ofrivillige packaren. Ses efter helgen!

Men först också. En liten tanke till min syster som drar till Uppsala. Håller tummarna för att hon träffar rätt med sina boendealternativ. Kram till dig Mobello!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0