stolt

Jag sprudlar över mitt nya förhållningssätt och över mitt stora mod. Med mina mått mätt.

Jag har deltagit i överlämning nummer två och hittade lugnet (hyfsat i alla fall) i tanken: "Vad roligt med dialog och vad spännande det ska bli att höra vad de här hundra personerna har för synpunkter och tankar om processen." Då kände jag igen mig själv som den prestigelösa jag brukar vara och vill vara. Sedan har jag ingen aning om hur jag uppfattades men jag tyckte att det var så intressant och roligt att lyssna på församlingen (inte ett dugg kyrklig sådan).

Återigen kan man tro att det på något sätt var jag som stod i fokus. Så var det inte alls - en process var det - och det var inte jag som gick igenom den. Men ett och annat tillägg och ett och annat svar och ett väldigt intresserat lyssnande bidrog jag med. Önskar bara att vi kunde placera la Stockholmo lite närmare på kartan.

Mobello börjar sina studier i Uppsala i morgon och den här tanken och kramen är till dig =)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Heja karriärskvinnan!!!

2009-08-26 @ 10:41:13
URL: http://www.ninnefilosofier.blogspot.com
Postat av: Pappan

Heja Jonna!

Jag är också stolt över dej

2009-08-26 @ 12:24:09
Postat av: Moa

Puss och tack käraste syster. Det känns bättre och bättre det här. Jag tänker radikala tankar, såsom "att det man inte dör av gör en bara starkare". Du är bra.

2009-08-27 @ 17:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0