oro och en underbar värld

Imorgon börjar Alfred på fritids. Jag är superorolig och lugn på samma gång. Han lever med känslorna helt och hållet utanpå just nu och är både stor och väldigt liten på samma gång. Som det väl ska vara. Men fixar han då förändringen? Längst in så vet jag att det är lugnt och kommer gå fint men oron kan inte låta bli att gnaga. Axel börjar också på nytt ställe - ny förskoleavdelning - men det känns på något sätt lugnare, inte lika mycket krav... Även om det mycket väl kan vara honom det blir tufft för. Det finns en bok som heter "Oron som gör oss till bättre föräldrar". Jag har inte läst den men jag hoppas det ligger något i den titeln. Ska nog satsa på oro en liten stund till så att den landat till i morgon...

Vi har laddat med Astrid Lindgrens värld! Några bilder kommer här.

                                         

  
                               
  
                                                                                                                                                                    






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0