back

Long time no see! Jag har prioriterat annorlunda, till exempel en semesterresa till en av Kanarieöarna!

Jag har samlat ljus och sand och några fräknar och en resväska med smutstvätt. Sonen bidrog också med cirka två kilo snäckor. Det är förresten samma son som önskar sig diamanter och fina stenar i julklapp... Han bidrog också med alla känslor på utsidan i rätt många dar på resan... Ändå var resan ljuvligt skön! Och som vi sovit min man och jag, i säng strax efter barnen på kvällarna, några kvällar till och med samtidigt, och sedan upp till åtta-nio timmars sömn. Makalöst oväntat och säkerligen mer än på gränsen till tråkigt men så gott för kropp och själ. Men nu när jag är tillbaka i mörkret faller jag genast in i vanliga nattsuddarvanor och börjar redan gå med halvslutna ögon och hjärna på högvarv.

Men nånstans känns det att kroppen fått sig en extra och väldigt värdefull dos av värme och ljus. Och massor av smaskens mat och efterrätter och gott öl och vin. Och nu är det bara någon vecka kvar till jul och ingen idé att hålla igen på nåt håll, eller hur?!

Litet bildgalleri


















Go´natt govänner!

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbart för er att det blev en härlig resa!

Vilka fina bilder, särskilt kamelfotot!

Vi har beställt resa i sommar...längtar!

2009-12-11 @ 17:47:17
Postat av: Mamman

Fina bilder och så roligt att ni fick en skön semester. Och håll inte igen på nåt, fortsätt njut det är ju snart jul. Pussar och kramar till dig, min älskade dotter!

2009-12-11 @ 18:25:10
Postat av: Moa

Ååååhh, jag blir alldeles tårögd. Vet inte varför men så är det. Fina bilder, och vad härligt med vila. Längtar massor efter er.

2009-12-11 @ 20:14:19
Postat av: Kusin Emma

Härliga bilder Jonna och vad skönt med en semester! Önskar er en fin jul! Kramar!

2009-12-12 @ 10:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0