evigheters evighet

Jag deppar för det gråa
för det tunga

och för att min kropp tydligt talar om att
jag BEHÖVER det

en halv dag
eller hel dag
den här dagen



Om det fortfarande finns någon trogen liten läsare här så förklaras mitt långa uppehåll av en ganska underbar semestervecka utan dator, tv, rinnande vatten och krav (men MED sjö, solvärme, utedass och ro!). Därefter ett trasigt nätverkskort som åskvädret bjöd oss på som välkommen-hem-present.

Nu är jag "back in business" (a la Blixten-filmen!)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vi har väntat på dig!

Bra jobbat att hitta solvärme, vi möglar bort i regnet här...



förresten om det är deppigt, passa på att gråta lite, då blir man av med stresshormoner som följer med tårarna har jag hört!



kram

2009-07-10 @ 17:49:07
Postat av: Jonna

Här är det gott om regn med nu, inte som hos er dock tror jag... Men förra veckan - sol och värme och kroppen längtar tillbaka.

Tack för gråttipset, nyttjar det normalt sett regelbundet! Idag använder jag mig mest av klaga och sovmetoden. Musik, god mat och lite rött vin på kvällskvisten har faktiskt lyft humöret en aning nu! Många kramar till dig och din familj!

2009-07-10 @ 22:46:23
Postat av: Daniel

Det var på tiden att det kom något nytt :)

Vi drar upp till Brunnsberg i morgon, vi tänkte campa nere vid älven tillsammans med Mattias och Ywonne. Lägg in någon fin bild på Maja.



Kramar från Bror med familj.

2009-07-10 @ 23:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0