allergihjärna

Allergin gör att jag inte är mitt bästa jag. Långt ifrån.

Önskas: Klart tänkande hjärna
Otäppt näsa
Icke rinnande näsa
Mindre kliande ögon
Vita ögonvitor 

Idag åkte jag de 10 kilometrarna till stan för att handla mat och allergimedicin och för att tanka tre dunkar bensin till båten och gräsklipparen. Jag packade med mig alla tomburkar och tomflaskor för att panta dem, la ner mobiltelefonen och näsdukarna i handväskan och åkte. Väl framme på parkeringen vid matvaruaffären tänkte jag igenom i vilken ordning jag skulle ta ärendena. Då slog det mig - plånboken ligger hemma...

Ärendena krävde således fyra mil istället för två. Ursäkta mig och min allergihjärna herr och fru miljö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0