grillad blodpudding

Tänk om man kunde minnas allt roligt som barnen säger.
Jag tänker flera gånger om dagen att - det där ska jag komma ihåg!

Och så sitter jag här och det är som bortblåst....
...men... vänta lite...nu kommer en kommentar tillbaka till mig...

Vi har grillat korv, champinjoner, lök, paprika och kokt färskpotatis och min Axel gillar mest korvbrödet:
- Mamma.....kan man grilla blodpudding?

Ni som känner Axel förstår. Vi kör blodpudding ungefär en gång i veckan. Året om - sedan något år?
Dock inte grillad. Hittills.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Hej min älskade dotter! Jag tror att Axel kommit på en gourmetmiddag, grillad blodpudding, det måste vara en upplevelse! Måste få veta när han smakat detta! Hälsa och pussa mina små älsklingar. Puss på dig också!

2009-06-06 @ 11:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0