Kärlek tillbaka

Jag och Axel har en fin stund tillsammans på filten i gröngräset. Vi har spelat Sjörövarmemo och Igelkottspelet. Han hämtar varsin kudde till oss och två filtar. Riktigt mys ska det vara. Vi ligger ner och tittar på varandra och solen värmer skönt. Min snart fyraårige son säger:
- Du är en goding.
Han klappar mig på kinden. Han förklarar:
- Så brukar pappa säga.
Det märks att han verkligen ger tillbaka av kärlek han själv fått. Jag får till och med en kram och en puss på munnen!
Fantastiska underbara älskade barn.

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag blir alldeles rörd. Kärleksförklaringar är det bästa jag vet.

2009-05-18 @ 23:24:06
Postat av: Mamman

Ååå, jag blir alldeles rörd. En sån kärlek!

Puss på er!

2009-05-18 @ 23:51:02
Postat av: Fia

Ja jag vet inte vad jag ska säga! UNDERBART helt enkelt!!! Kärlek med stort K!!!! Kram på dig!

2009-05-19 @ 00:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0