sommarkänning

Min man kompenserade frånvaron av mors-dags-present med att baka scones på morgonen.
Frukost på - eller i -sängen. Med förväntningar på rätt nivå är det riktigt mysigt!
Alfred var så stolt över den blombukett han plockat och ett modershjärta rörs.  Axel sa att nästa gång skulle han också plocka blommor till mig. Nöjde sig denna gången med att finnas till som den nakenfis han är. Puss min lilla familj!



Igår njöt vi av första båtturen! Vi hittade ett paradis av sol på en klippa, i lä från vind. Endast någon störande pissmyra. Badsuget smög sig till och med på men lät sig tillfredsställas av svalkade fötter och lite vått hår. Strax innan vi skulle åka hemåt en kommentar från Alfred:
- Nu kan nog båten köra riktigt fort för nu har den ju vilat sig!
Så sant att den hade - och vi med.

Huden badar sol och dricker sig full av livslust.





Kommentarer
Postat av: Kristina

HÄRLIGT!!! Jag kan se er framför mig!

2009-06-01 @ 09:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0