kontrast

Imorgon Stockholmo igen! Jag gillar mitt jobb! Kul att kunna säga och känna. Men Alfred tycker inte att jag ska åka till Stockholm och mammahjärtat kvider då lite. Men sedan tänker jag att jag och Pelle är rätt bra förebilder som inte bara följer det stereotypa mönstret. Och att jag faktiskt är tillräcklig som mamma.

Såg ni på den stora resan (heter det väl)? Svenska familjer på besök hos naturfolk. Man kan verkligen ta sig en funderare över vad som gått förlorat i vårt samhälle. Så mycket glädje och lek, kunskap om naturen och jakt, fysisk styrka! Jag är sagolikt fascinerad här där jag sitter på min rumpa vid datorn.

Pappa Christer lever sig in.

Bild från svt.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0