den lilla idealisten

Tid till reflektion. Om jag får de där lugna stunderna med tid till eftertanke kan jag vara mitt bästa jag.
Tid till reflektion. Om vi i familjen tar tillfällena till fridfull samvaro mår vi fint och kan ge till andra.
Tid till reflektion! Om arbetsplatsen ger tid till eftertanke och analys så växer medarbetarna och organisationen.
Tid till reflektion. Om företag tar ansvar för rättvisa finns det i slutändan så många vinnare .
Tid till reflektion! Om nationer agerar för framtida generationer kanske vi lyckas bevara vår tjusiga planet!
Tid till reflektion! Om var och en av oss drar sitt strå vill jag tro att det kan gå...   


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena Carlbergh

Har jag sagt hur fantastisk du är!?

DU ÄR FANTASTISK!!!!!!!!!

2010-04-27 @ 18:38:55
Postat av: Jonna

Från en Fantastisk till en annan Fantastisk då =) Stor och varm kram till dig och familjen!

2010-04-28 @ 21:59:53
Postat av: Kristina

fina, kloka Jonna!

2010-05-03 @ 12:04:02
URL: http://www.ninnefilosofier.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0