Glad Påsk, Sur Påsk eller bara Påsk

Mitt humör är lika växlande som aprilvädret. Och jag önskar det all världens väg. Jag vill ha tillbaka den här stabila och glada känslan jag gått med under lång, lång tid. Barnsligt förstås, känslor ska ju tas om hand och bearbetas, inte knuffas åt sidan. Men jag har blivit bortskämd med att ha det för mig ovanligt stabilt. När då frustrationer och irritationer och ledsamheter tar över bara VILL jag inte. Vill bara hoppa förbi och fånga det glada med en gång utan att behöva djupdyka. Suck! Jag vet att det inte funkar så för mig så det är väl bara att dyka ner. Och komma upp som en - ja vadå? Det visar sig. Glad påsk i alla fall till er alla även om den som min kryddas med diverse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0