radband

Jag har bestämt mig för bågar, löneförhandlat, jobbat förbannat hårt, nattat barn, betalat räkningar, tagit cellprov, sprungit till sjukhuset, sprungit till bussen gånger fyra eller fem, lagat för lite mat, spelat spel, hejat på Sverige, tvättat och hängt en 60-tvätt, letat bilnycklar, inte hittat bilnycklar, skottat snö, hittat make med bilnycklar, planerat ihjäl mig, inte packat alls, bokat om klipptid, sovit halvnatt på soffan och mjölkat de förbenade kossorna. Början av den här veckan vill jag inte ta om och låtom någon underbar ta upp alla kläder och högar av saker som bosatt sig i vårt fantastiska hem. Godnatt alldeles för sent på er.

Kommentarer
Postat av: johanna

oj vad det snurrar på i ditt liv. Nyfiken på de nya bågarna!! Hoppas löneförandligen gick din väg!

Ses på jobbet!

2010-03-01 @ 17:09:50
Postat av: Jonna

Tack för kommentaren - ja, det var en sån där snurrig vecka =) Bågarna är nu på men lite lika de jag har så ingen har sett ännu... Vi ses!

2010-03-10 @ 23:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0