rensa i röran

min försummade byrålåda
FÖRE rensa i röran




min lite mer vårdade byrålåda
EFTER rensa i röran



Vad är nu detta undrar ni? Jo det är ju årets utmaning som ni kanske minns? Genom att rensa i eventuell röra (hos mig är den inte så eventuell utan väldigt påtaglig som synes...) skapa energi och kraft! Jag är i gång och för att ni ska se att allt inte är så oordnat som i byrålådan känner jag mig tvungen att bifoga någon annan bild från hemmets lite mer välordnade del...



Har även inköpt en inspirerande bok i ämnet för blott 39 kronor, om jag minns rätt, på Rörstrands Outlet. Ha dé!

Kommentarer
Postat av: Ninne

Jag det såg väldigt välordnat ut. Så minns jag det inte när vi var hos er för då hade MIN GALNA 5-åring "hjälpt till" att skjuta ut sofforna halvvägs ut ur rummet hrm...:-)

2010-02-11 @ 10:06:02
URL: http://www.ninnefilosofier.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0