hjältinnor

Hej igen, vet inte om ni saknat mig när jag varit på utflykt från bloggen en liten tid - men nu är jag här... En liten stund i alla fall.

Senaste dagarna har jag spenderat i vår huvudstad. Arbetat, arbetat och arbetat och jag älskar det arbetet enormt. Det är så roligt och utmanande så att hela mitt jag är lyckligt. Dessutom fick jag ett tips om en bra bok som jag läst på kvällarna och på tåget hem, Påven Johanna. Jag rekommenderar varmt till er som gillar historisk roman med stark och intelligent kvinna och lite hjältinna-touch! Och igår kväll var jag själv så stark att när jag ville gå ut och äta så gjorde jag det själv. Njöt en bondomelett med grönsallad på en urmysig tapas-restaurang med boken och okända människor som sällskap. Riktigt skönt!

Annars fortsätter jag mitt LCHF-liv med nåt litet undandtag här och där. Det är riktigt skönt att inte vara så där vansinnigt sötsugen som jag brukar vara, även om jag just nu trånar litegrann. Är nog mest hungrig dock så jag behöver göra nåt åt det strax.

Jag ska inte lova för mycket men under veckan ska jag redovisa lite av rensa-i-röran-projekten som jag håller på med. Tog senast itu med min underklädes- och strumpbyrålåda och det finns bildbevis på före och efter...

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag har saknat dig!! Det är spännande att följa dig "mitt i ditt liv". Puss på dig min fina dotter!

2010-02-04 @ 23:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0