2009 i ord

För vår lilla familj var 2009 ett friskt år. Det var också ett intensivt år, eller i alla fall första halvår, vad gäller arbete. Vilket gav stressig baksmälla och tvingade till prioriteringar som slagit väl ut. Det var ett år då barnen växte mycket, började förskoleklass och bytte förskola. Och började med aktiviteter! Så att vi började fundera på en till bil som vi ännu inte investerat i... Det blev inte så mycket renoverat som vi tänkt. Men vi fattade ett viktigt beslut om att hoppa på nytt avlopp, vatten och bredband. Realiseras i år! Min älskade make och jag tog upp ett gemensamt intresse - bugg! Den första längre utlandsresan tillsammans blev verklighet... Jag började blogga och har därmed skrivit mer än på många år - vilket berett mig stor tillfredsställelse! Känslomässigt har det varit ett år som fyllt en stor del av spektrat, på träningsfronten har det dock nästan enbart legat på minus, medan tågresekontot till huvudstaden varit högt för min del... En svart Maja flyttade in hos oss! Vill med detta inte påstår att jag speglar vårt 2009 men en liten inblick ger det nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0