arbetsglädje

Jag har jobbat lite hemma ikväll och det är nästan skamligt kul! Tänk att ha förmånen att - åtminstone delvis - arbeta med något som känns som rena nöjet, som nyttjar förmågor som finns naturligt i den där hjärnan som sitter framför datorn just nu. Till skillnad från den andra delen av mitt arbete som kräver väldigt mycket av mig även om jag - emellanåt - stortrivs med det med! Det är väl nånstans där vägen till framgång och lycka finns. I att använda de naturliga förmågorna som man har och som kanske just därför är svåra att ens se som tillgångar - när man betraktar dem med de egna kritiska ögonen. Jippii för att få analysera, strukturera, skriva och skapa i kombination!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Härligt Jonna! Puss på dig!

2010-01-12 @ 16:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0