sommarveranda och allmän möbelflytt!

Jag möblerar om! Ett gott tecken i tillvaron. Kånkar hit och provar där och bär upp och ner, ett steg tillbaka och justerar och så - bra! Har även installerat ett bord och fyra stolar på vår lilla glasveranda idag. Fyndat på vårt eget loft! Konstaterat att glasverandan inte är så liten. Jag har länge längtat efter att fylla glasverandan med en funktion. Visst, den är utmärkt för perlargoner och förvaring av nästan aldrig använda konstnärsprylar men mer då? Den är ju så vacker och ändå används den i princip aldrig. Kan nu tänka mig semesterfrukostar där! Ser framför mig sommaraftnar tillsammans med (några få) goda vänner eller goda släktingar där. Vill genast bjuda in!  

Kommentarer
Postat av: Mamman

Så mysigt och glasverandan är verkligen fin. Ser fram emot en frukost där...eller nåt annat...snart! Puss på dig!

2010-06-17 @ 15:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0