jatack

Jag har tackat ja nu igen. Jag brukar göra det. Och sedan står jag med skägget i brevlådan. Vet inte riktigt vad det talesättet betyder men det känns rätt. Det är en god egenskap att vilja och att ge sig in i och jag tror att det blir fint och jag ska ta hand om mig med en massa positiva tankar och mental styrka. Och lagom förväntningar och realistiska förberedelser. Man kan tro att jag fått världens viktigaste uppdrag. Och så är det:). Jag och en kollega ska presentera och läsa processbeskrivningen på överlämningen, en stor händelse på arbetet... Många lyssnande och en för mig ny roll.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Grattis grattis! Det passar väl dig som handen i handsken, du är så bra...kramkram!

2010-03-17 @ 21:04:44
Postat av: johanna

det passade dig perfekt!!! du är duktigt du!!

2010-03-28 @ 17:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0