hänger med - yes!

Vill bara säga det att "elefoner" inte heller får ingå i spansk skitgubbe. Men de är bra att spela andra spel på. Eller för att skicka musik via sån där bluetooth med. Pelle har för första gången sänt nåt via den där blåtanden till mig. Vi kände oss väldigt häftiga och moderna. Det gäller ju att hänga med i utvecklingen. Jag ska snart sätta mig in i hur man laddar ner musik till min telefon på något annat sätt. Jag önskade mig telefonen i födelsedagspresent förra sommaren. Mycket för att kunna lyssna på musik på mina resor. Och jag är säker på att det går för det finns spellistor och filer där man ska kunna spara musik. Innan nästa födelsedag, yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0