bajs, leenden och flexibilitet

Godmorgon! Jag ska fatta mig kort för just nu sover min underbara Alma ute på altanen och jag har tänkt göra mig och Axel i ordning under tiden, skita, damsuga och börja rensa i garderoben innan hon vaknar igen. Det kan också bli så att jag kanske bara hinner skita och sedan får hon hänga på armen. Men ambitionen är god som alltid! Dagens händelse är annars att jag och Axel och Alma ska luncha på stan med svärmor. Vi väljer en thairestaurang och det ska bli så gott att äta nåt annat en pannkakor, plättar, pasta eller hamburgare till lunch.

Jag lyckades fånga ett leende på bild under helgen!
Konstigt att det ska vara så populärt bland bebisar att bajsa när man sover? Dags att vara flexibel.

Kommentarer
Postat av: Malin

Har glömt hur livet med bebis var....tiden rinner liksom iväg. Nu väntar tonårsutmaningen för oss istället. Ljuvlig bild på söta Alma. Ha det gott och hälsa resten av familjen!kram

2011-04-06 @ 18:47:13
URL: http://molles-krypin.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Jag hade också glömt väldigt mycket men njuter av det mysiga =)Tack! Ja, alla åldrar har sina utmaningar... Maken hälsar tillbaka!

2011-04-06 @ 22:55:29
Postat av: Mamman

Åh jag vill gosa och "snusa"....så söt :)

2011-04-07 @ 20:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0