Så mycket bättre

Nu har jag också sett "Så mycket bättre"! Ett fantastiskt finstämt program. Personligt, berörande och underhållande på samma gång. Vilken fullträff! Här har barnen paxat för "Helt magiskt" fram tills nu, denna lördag. Underbar afton med potatisplättar som lördagsmysmat. Bråket innan maten var mindre roligt. Men sedan har kvällen vuxit till ljuvlig harmoni. Sprakande brasa. Jag och Alma i värmen i gungstolen, en skön fäll bakom ryggen. Två trötta gossar i sina fleecerockar i varsin soffa, en till slut sovandes och den andra djupt inne i "Så mycket bättre" bredvid sin far. Nu ligger alla de små och sussar i sina sängar och jag pausar här medan ron lägger sig ytterligare. Strax ska jag sippa lite på ett glas julmust i fin-glas och kanske ta en liten chokladbit till. Trevlig kväll och tredje advent imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0