SeMEsTeR

Tre fina semesterdagar. Ja, många fler egentligen hittills men det är ju först när man åker bort lite längre tid och upptäcker nytt - eller verkligen slår ner rumpan på sommarstället som det händer. Att den verkliga semesterkänslan infinner sig. Tycker jag.
Familjen har gjort en tur till Gränna, Visingsö och vidare till Kolmården. Några andra fina stopp på vägen. Fotografen bjuder på några bilder.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Röttle by - väl värt ett besök =)
Godsaker i Gränna
Urtrevligt boende på Bergsgatan 24
Visingsö nästa
Studerar hästkiss
Barnen styr oss säkert tillbaka! =)
Hur roligt som helst att bo på hotell i Linköping...
Tredje dagens äventyr
Talande miner i linbanan
Lite mindre rädda människodjur i bur
Delfinshow gånger två. Höjdpunkten.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilken underbar resa ni verkar ha haft! Nu längtar jag tillbaka till Kolmården, det är nog 5 år sen sist!

2011-07-10 @ 09:58:20
URL: http://www.ninnefilosofier.wordpress.com
Postat av: Josefin

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-13 @ 00:19:17
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0