spårlös tråd

Nu var det meningen att jag skulle passa på att vila mig.
Senaste natten innehöll lite för få timmar av sömn.
Istället hamnade jag här.
Men jag ska inte bli långvarig vid datorn.
Prioritering är viktigt i det här skedet av tillvaron!
Nere i TV-soffan sitter min fina familj och tittar på Let´s dance. Min fina fina fina familj som numera består av tre underbara barn och en man som jag älskar och så den här trötta och känsliga mamman/frun.
Jag känner att den röda tråden är spårlöst borta.
Visar er därför istället bilder på några i den fina fina familjen...
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Mamman

Åååh vad jag älskar dig och din finfina familj.Pussar och kramar till er alla!

2011-03-12 @ 11:05:59
Postat av: Mamman

Åååh vad jag älskar dig och din finfina familj, pussar och kramar till er alla!

2011-03-12 @ 11:56:16
Postat av: Malin

Åh, vilka fina bilder på fina familjen:) Jag tror allt att lilla Alma är lik mor sin. Hälsa Pelle!

kramisar Malin

2011-03-12 @ 15:22:10
URL: http://molles-krypin.blogspot.com/
Postat av: Ninne

Ni är så fina!

2011-03-12 @ 17:23:01
Postat av: Kusin Emma

Åh vad fina ni är Jonna! Stort grattis till eran lilla Alma! Hon ser bedårande ut :) Stora kramar till er!

2011-03-23 @ 08:39:51
Postat av: frida



Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

2011-03-23 @ 09:07:36
URL: http://www.supergratis.se/?r=7545

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0