lätt att ladda!

Idag hade jag cirka fyrtiofem minuter helt för mig själv. Skjutsade hela den lite påfrestande familjen till sonens fotbollsträning och tänkte först åka en sväng med bilen på kullen. Är ju fint. Men nej... Jag kände efter och insåg att jag ville åka hem och göra nåt energigivande. Så jag strök några dukar och lade lyckligt på dem på borden och bara njöt av hur fint det blev, dansade runt och sjöng till en urgammal Lisa Ekdahl-skiva. Torkade av lite på vår glasveranda och älskade vårt hus lite extra, ställde fram ett gäng olika krukor. (Imorgon ska det hamna pelargoner i dem!) Sedan var det dags att åka och hämta den underbara familjen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0