projekt och projekt

Alla är nattade. Utom maken som käkar på restaurang ikväll med ett större gäng européer. Och jag som inte heller kommer att bli det på en stund. Jag har femtioelva halvfärdiga projekt. Prioritet ett har studierna, några frågor som måste besvaras idag. Ämnet är projektpsykologi och det är väldigt intressant läsning! Upplägget på kursen känns dock som ett latmansjobb - vi besvarar färdiga instuderingsfrågor som finns i kurslitteraturen.
Nu kom min för aftonen extremt välklädde make hem och jag har mottagit en första rapport. Härnäst - fokus studier. De andra femtiotio halvfärdiga projekten får vänta till imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Heidi

2011-05-19 @ 09:20:09
Postat av: Heidi

Oj, hur orkar du? Fats man får förstås ork av att beskåda extremt välklädda män ;-)

Pluggar du under barnledigheten för att slippa ta studielån? Hur funkar det?

2011-05-19 @ 09:21:12
Postat av: Jonna

Jag pluggar på kvartsfart så det går rätt bra, inte några heltidsstudier här inte =) Gillar att ha nåt annat vid sidan av det vardagliga...

2011-05-23 @ 10:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0