överlevde

Har nu överlevt veckans tre utmaningar: babysim, anställningsintervju och ett träningspass. När det gäller den första utmaningen så var det väldigt mysigt förutom den första ordentliga kallsupen som vi inledde med. Varmt och gosigt men lite jobbigt för mamma-armarna. Det trodde jag inte att det skulle vara i vattnet men simgreppet var helt enkelt krävande. Den andra utmaningen har jag faktiskt ingen aning om hur den egentligen gick. Om man ska tro att det är dags att byta jobb sådär vart elfte-tolfte år så får vi tro att det gick bra. Men den röda tråden som jag hade tänkt följa vid presentationen av mig själv och mina kvalifikationer försvann ganska snabbt och spårlöst. Oerhört intressant om man nu kunde få ta del av vilken bild de egentligen fått av mig! Skrattar lite vid tanken... Misstänker att den kan vara typ - filosofisk och ambitiös listgalning med storhetsvansinne... Den tredje utmaningen var helt underbar. Det är så länge sedan jag satt mina fötter på ett träningsgolv och det här var ett toppenpass. Aerobic på lagom nivå för mig, lite pilates och hantlar. Perfekt för ömma axlar av för mycket bära barn. Detta tänker jag hänga i. Löfte. Maken och jag har förresten för första gången i vårt liv verkligen planerat vilka dagar som vem ska göra vad när det gäller egna aktiviteter på eftermiddags- och kvällstid. Jag tror att det kommer vara positivt för oss alla. Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0