som en fisk i vattnet

Jag är faktiskt lycklig över att jag anmälde Alma till babysim. Det var helt underbart idag, fjärde gången för oss. Hon börjar förstå att om man sparkar med benen så kommer man framåt. Med mammans hjälp förstås men det är helt ljuvligt att uppleva hennes känsla för vattnet på det sättet. Hon sparkar i som hejsan. Och så har vi dykt idag. Eller hon rättare sagt! Känns så häftigt att få vara med och försöka lära henne vattenvana och framöver respekt för vatten. Jag vill absolut fortsätta med detta. Så glad också att killarna var med idag. De tyckte att det var lika fantastiskt som jag. Stoltaste storebröderna ♥

Jag har lånat en bild härifrån.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Så spännande att följa detta ....kramar!

2011-11-01 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0