inte modebloggare nr 82 065 009

De här två tröjorna fick Alfred på min shoppingrunda i klädaffären idag. Färgutbudet blir mindre och mindre ju äldre pojkarna blir men blått är ju fint... Väldigt mycket sportig skolkille över detta tillsammans med grå sköna mysbyxor.
Tröja - 100% BomullTröja - 100% Bomull
Den här fina tröjan fick Axel. Ännu en sportig typ.
Tröja - 100% Bomull
Och Alma fick hålla tillgodo med strumpor. De söta med ugglor på fanns dock inte på Lindex hemsida så de kan tyvärr inte visas upp.
2-pack sockor - 70% Ekologisk Bomull,27% Polyamid,3% Elastan
Ingen av de tre fina blusarna/överdelarna som jag köpte fanns heller på hemsidan. Vad säger det? I brist på annat kan jag visa en blus som jag provade och inte köpte i den hårda konkurrensen. Rosa till trettioåttaåriga tanter finns det gott om i alla fall.
Blus - 100% Bomull
Nästan som en modebloggare. Hjälp!
Jag har ingen passande kategori för ett sånt här inlägg, får skapa en. Shopping kanske? Ett inlägg är fler än noll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0