babysim på g

På måndag ska vi gå och simma, lillskruttan och jag. Babysim, riktigt babysim med instruktör och allt. Kostar skjortan... Och storebröderna får sitta bredvid och pyssla och titta på. Jag har tänkt på detta båda de andra tillfällena då jag haft barn i den här åldern. Och nu är ju sista chansen! Så nu ska det bli av. Faktiskt. Och man får ta det i sin egen takt, jag frågade idag på information, så jag ska inte behöva bli livrädd för att drunkna. Så där som händer mig ibland när det rinner för mycket vatten i ansiktet när jag duschar. Ja, Alma klarar sig nog hur bra som helst... Det är jag som ska överleva också. Helt ärligt tycket jag att det ska bli väldigt spännande. Mysigt också så klart. Vi har faktiskt badat rätt många gånger redan med lillskruttan och hon gillar det. Men inte så här avancerat bad då =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0