Superwoman 2

Nu sitter jag här och läppjar på ett litet glas rödvin igen. Maken kom upp med det och jag tackade inte nej. Mums faktiskt. Annars har jag varit Superwoman med stort S idag igen. Maken har för en gångs skull ägnat sig åt sitt stora intresse, fiske och jag har agerat ensamt familjeöverhuvud. Varit superstrukturerad, välplanerad och positiv och allt har blivit gjort. Fantastiskt. Tvätt, promenad, läxläsning, mycket god mat, buggkurs, storhandling med familjens alla barn (starttid 18.10 egentligen en omöjlighet!), mätta barn, middagssövda barn. Makalösa mamman idag alltså. Trots snuva och lomhördhet. Barnen är mycket piggare i alla fall, vilket är väldigt skönt. Och jag är så stolt över dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0