själslig död och återuppståndelse på EM

När jobbet dödar själen finns det bara ett alternativ. Fråga sig - vad kan ge mig lite energi? Mitt svar idag. Ett ordentligt stopp på en lugn och intagande plats. En möbel- och inredningsbutik... Så rogivande och njutbart att se på vackra möbler och inredningsdetaljer. Unnade mig några enkla små ting för vardagsnjutning och hade i tankarna just det, att jag unnade mig. En skön känsla och kom hem till familjen med lite mer närvaro och energi än igår. Då ville jag bara fly trots att jag inte träffat barnen på hela dagen. Urledsamt! Men knäcker mig inte. Handlar ju bara om energinivå. Inte kärlek. För den är oändlig! Om detta hade varit en välläst blogg kunde man trott att detta var ett sponsrat inlägg för tusan...


Kommentarer
Postat av: Kristina

Fast vi som läser vet ju att du aldrig skulle sälja dig:-)

2012-08-08 @ 10:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0