supersnabb 2011

En sammanfattning av 2011. Det var året då jag blev trebarnsmamma, kanske en något överårig sådan men alltså en mycket lycklig förälder till tre fina och underbara barn. Det innebär således att jag mest spenderat mina dagar på hemmaplan och blivit mer och mer pedant och kontrollerande... Det "braiga" med de sidorna är att de skapat lite bättre struktur på förvaring och prylar överlag, vilket ju inte är en nackdel i vårt lilla hus. Annars förkovrade jag mig under förra våren, ett antal poäng i projektledning med inriktning mot planering. Passande och roligt! Mentalt har jag under året kommit hela vägen fram till byte av jobb och söker aktivt nytt. I det verkliga livet har den mentala mognaden ännu inte gett utdelning. Men det kommer, det vet jag. När det ska. Sommaren var lång som jag minns den. Gillade våra resor - Gränna-Visingsö-Kolmården, värme i Älgå, Uppsala-Skansen med tillhörande väsk- och förseningsäventyr! Ett riktigt friskt år för min lilla familj, tacksam för det. Började längta efter fler utmaningar och mer socialt liv mot slutet av året. Trots det så njöt jag under förra året verkligen av mamma-tid och hemma-tid. Nu har dock den rastlösa i mig vaknat och vill ha andra utmaningar. Men det tillhör framförallt 2012.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det låter som ett alldeles fantastiskt år. Ett välbehövligt mellanår. Och en ung mamma till tre superfina ungar. Vilken lycka att hon kom! Stor kram. 2012 är spännande!

2012-02-03 @ 16:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0