Jo, energin hämtas tydligen genom Top Model!

Det vill säga, genom att unna sig totala onödigheter. Nu kanske det inte smickrar mig mest att jag gillar att se på Top Model men jag väger upp det med att säga att jag också gillar att lyssna på P1 och att det är något jag gör mycket mer. Både igår och idag har jag slappat framför TV:n den stunden som tjejerna tävlat i att vara snygga och fotogeniska och sådant som jag ju inte allas borde gilla med mina ideal. Men så är livet och den nakna sanningen. Lade mig också lite tidigare igår efter att maken masserat mina axlar, en hackig natt som vanligt men Almisen somnade i alla fall om en liten stund i morse och det sammantaget gjorde själen lugnare - och behoven tydligare. Behovet av Top Model, ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0