årskrönikan får vänta lite till

En liten årskrönika vore ju på sin plats och foton från julledigheten. Men det får bli en annan dag för jag ramlar nästan av stolen här av trötthet. Måste bara berätta att idag har jag skickat ännu en ansökan. Till drömjobbet. Ännu har jag nog inte tillräckliga kvalifikationer för att kunna konkurrera men jag hoppas, hoppas, hoppas ändå. För egentligen är det som gjort för mig. Kommer vara lite fylligare blogginlägg en annan dag. Nu ska jag dricka te och i värsta fall ta en bit av blockchokladen i skafferiet eller lite av romrussinglassen i frysen. Jag försöker annars bryta julfrossan, tror till och med det var sockerabstinens jag mådde piss av senaste natten! Så den behöver v-e-r-k-l-i-g-e-n brytas.

Kommentarer
Postat av: Pappan

God fortsättning! Vi håller alla tummar.

Kramar från pappa.

2012-01-12 @ 07:45:40
Postat av: Mamman

Instämmer med föregående skrivare...håller tummarna! Puss o kram :)

2012-01-12 @ 08:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0