fira är överskattat men vardagsmys är bra!

Tänk vad mycket man skulle glömma om man inte hade en mamma som påminde en. Och nu tänker jag inte bara på mina egna barns relativa glömska. Idag påmindes jag om att det är vår bröllopsdag. Av min kära mor. Som i sin tur påmints av sin kalender? Ja så nu firar vi stort! Har ätit pizza med kartonger på bordet och nu bakas det samtidigt som maken testar om MC:n startar även idag. Och i ärlighetens namn har vi det jättebra! Gillar hur vi lever nu trots det hektiska småbarnslivet och massor att göra. Det är nog de gemensamma projekten som piffar till allra mest i vardagen, resan som väntar och renoveringen. Vi har underbart lika smak med. Mycket praktiskt och bra. Kärlek till min fina man idag även om firandet inte är det mest storslagna:)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Grattis Jonna och Pelle!
Jag är säker på att det spontana pizzamyset håller i längden jämfört med t ex en lyxweekend :-)
Hoppas ni får vara lyckliga i många, många år. Kram!

2012-08-01 @ 09:31:15
Postat av: Mamman

Ni är så fina :) puss & kram på er!

2012-08-01 @ 16:12:25
Postat av: Kristi

Grattis!
Det låter underbart alltihop!

2012-08-02 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0