alla hann nästan i tid till Vasaloppsstarten!

Den här morgonen är speciell! Trots att det är först på senare år som någon i den här familjen egentligen blivit inblandad i Vasaloppet så har första söndagen i mars alltid varit förknippad med extra spänning och njutning. Ett folknöje liksom! Maken som fixade de nio milen i Öppet Spår förra söndagen på fantastiska sju timmar och åtta minuter leder nu klanen framför TV-sändningen. Nästan alla hann till starten, bara Axel som var tio sekunder sen =). Barnen önskade fruktfrukost. Det innebär golden delicious för Alfred och apelsinklyftor för Axel och Alma. Jag kompletterade med lite annat och ska nu skynda mig ner igen för att njuta av dagen.

Kommentarer
Postat av: Moa

Så fint och mysigt. <3 Jag längtar efter er jättemycket!

2012-03-04 @ 12:56:19
Postat av: Mamman

Så mysigt ni har det! Vi har också avnjutit frukost till Vasaloppet. Pappan sitter naglad vid tv:n, jag går lite från och till :) KRAMAR till er alla!

2012-03-04 @ 13:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0