från blogg till toaborste!

Ähh, inte kan jag anpassa mig till nån färdig bloggmall! Men lägga in lite mer foton kan jag ju göra... Fotografera är något som jag verkligen njuter av. Det är underbart att försöka fånga ögonblicket, en händelse eller stämning. Eller bara något vackert. Men nu provar jag mer vardagligt och nu. Idag väntar huset på mig. I varje rum pockar saker och damm och klädhögar på uppmärksamhet. Så idag blir det en date mellan mig och skurmoppen och allas garderober och eventuellt toaborsten. Kalasresterna ska också bort.
Här är en okammad och osminkad bild på hon som ska fixa det:

Och en bild på hon som förväntas sova under tiden:
Och lite kalasrester. Och SOLEN som också pockar på utanför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0