Villakillarna

...har fått ett definitivt avslut på bandysäsongen idag. Medalj, diplom och godispåse! Tänker på vilka eldsjälar det finns i våra föreningar och att de är värda all uppskattning som de får men mest kanske inte får... Det är ju framförallt på dem verksamheten hänger. De som gör att våra barn kan hålla på med sitt idrottsutövande. De ideella krafterna och det ideella livet vill jag upphöja en dag som denna.

Har flytt fältet en liten stund och försöker samla lite kraft från universum innan jag börjar natta barn på löpande band. Energin är uttömd och nedgrävd men jag hoppas att någon ny liten stråle ska finna vägen till min törstande själ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0