tjuvkik!

Imorgon har vi en tvååring! Vi är riktigt sent ute med inslagningen så jag kan bjuda på en tjuvkik... Jag är väldigt nöjd med presenterna. Nu är det ju inte mina presenter men jag tror att de kommer att gå hem hos lillskruttan. Lilla bokmalen får två till att gilla. En alldeles egen vattenflaska och en väska att bära på ryggen. Som hon gillar de lekarna :) Hamra och spika verkar skoj. Mest tveksamt är nog hårsnoddarna men en tofs eller fläta i det långa håret vore kul att prova på. Tycker mamman ska väl sägas. Lillskruttan är måttligt förtjust i hårborstning...

Så coolt att tänka på att vi för exakt två år sedan var på väg in till förlossningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0