midsommar i korthet, tacksamhet i långbänk

Sommarregn ute och har precis lämnat min kära syster Moa och hennes Malin vid Kinnekulletåget. Lillskruttan åkte med och lämnade dem och ville gärna åka med tåget. Hon sover nu i bilen, alldeles slut efter förkylningsvecka, de intensiva dagar som varit och viss brist på rutiner. Nu blir det andra bullar! Ordning och reda.

Vi hade en fantastisk tur med midsommarvädret. Varmt och molnigt större delen av dagen passar perfekt när man ska klämma in 22 personer på en inglasad altan som inte riktigt är dimensionerad för ändamålet... Några av barnen var också riktigt lyckliga för regnet som kom på kvällen. Studsa i regn tills man är genomdränkt gör man ju inte varje dag ;)

Passera fyrtio är sammantaget är riktigt trevlig upplevelse som rekommenderas starkt. Inte bara fint väder utan fina och hjälpsamma släktingar, fina och uppskattade presenter (tack!!!), mycket och gott att äta tack vare många snälla kockar, lekar och samarbetsövningar i lånad idyllisk miljö. Jag är jätteglad och så nöjd! Fokuserade inte alls så mycket på att dokumentera som jag brukar men skrapar ihop det jag har! Ber om överseende med kvalitén...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0