löften och bra

Jag har lovat mig själv att lägga mig klockan tio på kvällarna för att riktigt hinna sova ut. Jag ska dessutom tänka positiva tankar om dagen innan jag somnar. Hittills har jag inte riktigt hållit mina löften men kanske idag om jag är riktigt snabb på tangenterna. Och om jag tänker på stunden på stranden efter jobb och dagis. Jag och barnen gick in för en liten kanal som skulle fyllas med vatten från båda håll och mötas på mitten. Fötter och själ mår riktigt bra av sandstrandsjobb. Särskilt varma och soliga dagar som denna. Jag gläds åt att den varma gula storheten verkar komma och ta hand om oss ytterligare några dagar. Tack och lov också för terasser på arbetsplatser (även om de ackompanjeras av fläktsystem med motorljud och färjekänsla!). Oj vad många positiva tankar det kommer att bli! Nattinatti.

Jäklar. Tvätten. Nu igen. Konstigt att den alltid vill hängas sist på kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0