varför är mina axlar så stela och ömma???

Först spenderar jag min arbetsdag sittandes på rumpan framför datorn. Klockan 9.15-17.45. Förutom några små pauser. Sedan spenderar jag aftonen sittandes på rumpan framför datorn. Klockan 20.50-22.22. Hittills! Man kan ju undra om de små cellerna verkligen kopplar som de ska? Men läsa trevliga bloggar ÄR trevligt och betala räkningar ÄR nödvändigt. Och trädgården var tyvärr inget alternativ i afton ty maken hade paxat några timmar vid den västgötska "åna". Där man fiskar eller går omkring och allmänt vårdar den... Men nu får det vara nog ändå. Alltså med tid vid datorn. Ska bara se till att inte sluta på en jämn kvart så det inte blir för jobblikt.
Godnatt!
22.30 passerat! Önskar er en riktigt trevlig kväll och fin morgondag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0