besvikelser av enorma mått och formellt klagomål mot makens prioriteringar

Djupt besviken på min man som inte spelade in när vår Axel läste en lång text inför föräldrar och syskon när ettorna hade en föreställning på temat Lennart Hellsing i afton. (Han var så söt och läste så lugnt och fint.)

Vi hade kommit överens om detta innan, eftersom min mobil inte hade något utrymme. Storebror skulle också få se eftersom han valde att träna istället. Så blev det inte.

Maken fick visserligen i uppdrag att fota och filma med skolans ipad men spelade alltså inte in vår fantastiska sons framträdande med den heller! Jag deklarerar ärligt att detta är en besvikelse som kommer att ta tid för mig att komma över. Minst några år.

Får bli en annan bild på dagens stjärna.


Kommentarer
Postat av: Nettan Lager

Jag har en bild om du vill ha...?

2013-06-09 @ 00:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0