stolt som en höna

Jag är den stoltaste fotbollsmamman idag. Min stora fina pojke har spelat sitt första poolspel. Tre matcher i strålande vårväder. Han sprang och sprang och sprang. Han kämpade och passade och gjorde mål och gjorde mål och gjorde mål! Emellanåt var han en ettrig iller på planen. Men på ett jätteschysst sätt. Mäkta stolt mamma. Och jag är så glad att han hittat en sport som han gillar. Han är inte den givna bollkillen men med springvilja funkar tydligen den här sporten fint. Så länge. Tills modern lockat in honom på dansbanan =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig upplevelse för den stolta mamman och den löpglada sonen!Tror att pappan var minst lika stolt!Fotarbete och kondition är ju bra att ha med sig sen..när han börjar med dansen menar jag!!

2011-05-09 @ 21:46:36
Postat av: anna-lena carlbergh

Vilken härlig upplevelse för den stolta mamman och den löpglada sonen!Tror att pappan var minst lika stolt!Fotarbete och kondition är ju bra att ha med sig sen..när han börjar med dansen menar jag!!

2011-05-09 @ 21:47:40
Postat av: Jonna

Pappan var också mycket stolt! Och du har ju helt rätt när det gäller fotarbete och kondition =)

2011-05-10 @ 10:21:17
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med flera nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-10 @ 10:51:08
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0