nuläge utan oceaner

De senaste dagarna har vi mest mötts i dörren, alltså de vuxna i den här familjen. Så blir det tydligen när man försöker ha några egna aktiviteter igång. Bra på ett sätt men de där oceanerna av tid som man behöver för att prata med varandra hinner inte riktigt infinna sig. Och nu gick jag och satte mig här efter mitt träningspass och min dusch. Hmm. Det blir en riktigt kort session för vattenkokaren är igång där nere. Te och smörgås och tända ljus. Kanske hinner vi till och med prata lite trots bristen på oceaner.
PS. Ordet session bara kom - egentligen med ett "r" på slutet men det såg så konstigt ut. Finns det och vad betyder det egentligen? Någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0