kompenserad med en stor lasagne!

Nu testar jag på livet som ensamstående förälder. Maken är på en fyra och en halv dagar lång fiskeresa till Gotland. Igår kompenserade han med att laga mat för flera dagar framöver, helstekt fläskfile till middag och en stor lasagne som jag och barnen smaskat på idag och som kommer räcka även till lunch imorgon. Väldigt smidigt - och gott! Jag hoppas verkligen att han får riktigt fina dagar med sitt högsta intresse och fiskekompisarna. Inte bara för att han lagade mat åt oss. Jag vill ju att vi alla i familjen ska ha våra egna intressen och lyckor! Jag hoppas att vi också får fina dagar - och friska dagar. Annars kan det bli lite tungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0