arton år ihop firar vi med fruktsallad!

Idag firar vi 18 år tillsammans! Och jag tänker framförallt att "hjälp vad gamla vi är..." Men också att det är coolt att vi hållit  ihop så länge, att vi delat så mycket och växt tillsammans. Min man är min trygghet på många sätt - det tänker jag inte på varje dag - men när jag gör det känner jag stor tacksamhet. Trygghet låter kanske lite trist i någons öron? För mig är det livsavgörande. Utan trygghet ingen botten. Utan botten inga höjder och vågor och skutt! Något som jag ofta tänker på däremot är vilken lycka det är att få ha en familj och underbara barn att älska! Det är rikedom. Så här såg vi ut i eran av (relativ) nyförälskelse. (Några år hade vi varit ihop...)


Och så här ser vi ut femton år senare! 



Hur har vi då firat? Ja vi pussades i morse. Vi har pratat med barnen om att vi varit ihop så länge, ätit våfflor och fruktsallad på finporslin vid finbordet. Öööh? Fira? Nja..., men på onsdag ska vi fira bara vi två. Slå på stort och ordna barnvakt och förmodligen både äta ute och gå på bio. Ja, det finns olika uppfattningar om vad som är att fira stort (!) men för oss är det lyx...


Kommentarer
Postat av: Mamma och mormor

Lika vackra nu som då om än lite tröttare nu. Men det kan då kanske bero på att det är mitt i natten! 😜 Sov gott 😴 mina kärlekar, önskar er allt gott! Puss och kram ❤️

2014-02-11 @ 00:34:07
Postat av: Anna-lena

Så mycket botten, så mycket toppen!
Så mycket grattis!
Jag tycker ni är så fina, ha en skön dag med familjen å skön dag ihop på tu man hand.
Minns er då, Jonna, dina snickarbyxor!
Pelles längtan till helg.
Lägenheten med fest på Britta-Lenas å sen Gullregn.
Mycket kärlek till er!
Kram

Svar: Tack Anna! Både för grattis och underbara påminnelser från den tiden :) Mycket kärlek till dig och din härliga familj ❤️
Jonna

2014-02-11 @ 18:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0