designa trodde du va?

Jag har förnyat mig lite här ikväll, valt en annan bakgrund på bloggen och så. Jag vill gärna behärska att göra en snygg blogg men har tyvärr ingen aning om hur man bär sig åt. Hittills har jag mest formulerat själva orden så gott det gått och infogat en och annan bild... Nu ska jag inte inbilla mig att jag kommer att lägga en massa tid på att försöka få en snygg design för det är inte så realistiskt med tanke på den lilla tid som blir över till detta. Men experimentlustan finns där! Så får vi se vad det blir av den.

Idag tackar jag min man för mycket omtänksamt utförd nack- och ansiktsmassage. Jag drabbades av gräslig huvudvärk som också lutade åt tryck i bihålorna men massagen - och en några timmar lång middagslur på soffan hjälpte fantastiskt bra!

       
ursöta lånade tomtar från http://www.alvthin.se/broderi_bilder.htm

Kartongen med tomtenissar och andra tomtevarianter har fått komma ner från loftet idag. Hälften av huset är tomteprytt och julfint medan den andra hälften fortfarande väntar på fejning. Jag hoppas att julinspirationen håller i sig till imorgon. Älskar när det för en gångs skull går att njuta av hemmiljön på Skeby Haga!

För sjutton hopplöst att försöka designa nåt här! Kan ju inte ens lägga till lite färg eller annat teckensnitt på några ord. Hur bär man sig åt? Måste jag kunna programmera?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0